onsdag den 9. maj 2012

En rejse i tiden # 2

Jeg har igen været på en rejse og er lige vendt hjem. Destinationen var den samme som for 2 måneder siden. Min mor blev 75 år den 1. maj, og jeg og Julia skulle være med til at fejre hende :-))

Denne gang rejste vi fra danske kølige og regnfulde forår...


...til sommer, sol og 29 grader varme :-))


Jeg var lidt forvirret da jeg skulle pakke kufferten, for alle slags tøj skulle med. Så blev kufferten ordentligt proppet, og jeg havde svært med at lukke den til sidst :-)

Vi fik god tid sammen med familien, venner og bekendte. Der var også tid til at slappe af, lege med nabobørn og udforske haven :-))

Nu må vi igen pakke os ind i tøjet... Bliver det mon ikke snart sommer her?.. ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...