tirsdag den 15. maj 2012

Knappeorden


Jeg kan godt lide at der er orden og system i tingene. Desværre har jeg ikke altid tid og energi til at ordne ting i mine "samlinger", så meget af det ligger bare blandet i skabet sammen med mit tøj, bl.a. pga. pladsmanglen :-(

Jeg håber at jeg en gang får et skab til alt det hobby halløj jeg har, og alle ting vil ligge i pæn orden. Måske kan Julemanden læse denne blog... :-))

For et stykke tid har jeg fået en ordentlig pose med knapper af min mor. Jeg skulle i den sidste tid bruge nogle af dem, og hver gang skulle jeg lege Sherlock Holmes mens jeg kiggede efter knapper i posen :-)

Nu har jeg "samlet krafterne" og købt to sortiment kasser i Silvan. Og fik en hyggelig aktivitet sammen med børnene, hvor vi skulle sortere alle knapper efter farver :-))

1 kommentar:

  1. Jeg har det på samme måde. Tingene skal være sorteret. Så er det meget nemmere at finde det man skal bruge. Og selve sorterings arbejdet er jo en del af ens hobby. :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...