tirsdag den 29. maj 2012

Moderne retro og gamle minder

Det er meget moderne med sorbet farver lige i øjeblikket. Men det her sæt i grøn sorbet er ikke noget fra nutiden. Det tilhører kategorien "Retro", fordi jeg har syet det... for 12 år siden!

Jeg fandt den i min mors klædeskab, da jeg var hos hende sidste gang, og tog den med hjem. Men først for et par dage siden kom jeg i tanker om at prøve det. Helt uventet passede den mig udmærket, ligesom den gang jeg brugte det i 2000 :-D

Denne prøvning har vækket mange minder om "gamle dage" - mit liv før familien og børn, arbejde dengang, liv med venner mm...

Sættet har nogle smarte detaljer, men... Den er alligevel retro. Nederdelen er for kort - jeg er ikke så ung længere :-( Og der er for store skulderpuffe på jakken...

Hvad skal jeg dog gøre med det nu? Den er for gammeldags i stof og fason, men det er ærgerligt at smide den ud... Har brug for ideer...

Det nemmeste er selvfølgelig Røde Kors butik :-) Men tror alligevel den får lov til at blive i mit skab lidt endnu :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...