søndag den 17. juni 2012

Fascinerende drager


Den 3. weekend i juni er altid reserveret i min kalender. Hvert år afholdes der Dragefestival på Fanø (Fanø International Kite Fliers Meeting).

En gang for flere år siden tog til Fanø Dragefestivalen for første gang. Og så gjorde vi det igen næste år, og igen året efter. Sådan blev det til en familietradition. Så hvert år glæder vi os til denne weekend, og venter spændt på at se de forskellige drager.

Der er rigtig mange drager oppe i Fanøs himmel denne weekend, og det er umuligt at have tid til at se dem alle. Så vores strategi er at se de mest spændende efter vores mening drager.

Jeg er mest vild med store drager, der kun findes i et eksemplar. De bliver designet og fremstillet af drageentusiasterne selv. De drager kommer op i luften kun til én dragefestival, og man finder dem som regel ikke til næste år. Jeg vil altid gerne have et billede af dragerne, og helst sammen med mig selv eller børnene :-)

I år var det lidt skiftende vejr, og vores tur blev forkortet pga. regn. Børnene var ikke så villige til at stille op til fotografering... Så her kommer et udpluk af mine favoritdrager fra i år :o)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...