tirsdag den 7. august 2012

Madbog til de kræsne



Inspireret af dette indlæg gik jeg forbi biblioteket i dag. Og nu har jeg også fået fat i denne spændende madbog. Navnet passer mig meget godt, for der er lidt for mange kræsne her hjemme i øjeblikket, inklusiv mig selv :o)

Det sidste to måneder har jeg forsøgt at leve uden komælk og komælks produkter. Det er ikke svært, og der er mange vegetabilske produkter til hjælp, hvis man nu er vild med mælk (som jeg ikke er). Så det er gået udmærket, og jeg kan mærke positive fremskridt :o)

Det sværeste er at holde balancen, når vi alle fire vil spise noget forskelligt... :o)

Nu må jeg studere bogen. Det er ikke sikkert at jeg finder noget til mig selv, men måske er der noget til resten af vores "kræsne" familie. Og imens har jeg min dessert klar - jordbær smoozie (med soya yoghurt) og croissanter med nødderkrem :o)

2 kommentarer:

  1. Spændende bog - og en sej titel.
    Og måske skulle jeg også prøve det med at undlade mælkeprodukter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Ang. mælken - jeg har gjort det af flere grunde. Du skal først læse mere om det eller snakke med fagfolk.
      Vh

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...