søndag den 19. august 2012

Tak for sidst

Vil jeg sige til de 14 dejlige piger, som jeg brugte dagen i går sammen med.

Jeg var til blogtræf, som blev arrangeret af Tine og Malene. Det blev på mange punkter et vellykket arrangement. Lækker mad og nogle fine gaver fra sponsorer - tak til Tine og Malene en gang til for deres indsats!

Og ikke mindst et godt selskab. Snakken gik bare... Fra blog, billeder, tips og tricks... til børn, mus, edderkopper og andet "tidsfordriv"... og krea-ting blev der også snakket om... :o)

Det var alt i alt en fantastisk dag, og jeg er sikker på at jeg gerne vil deltage i blogtræffet også næste gang :o)

Et specielt tak til sponsorerne for at de ville være med til at gøre vores dag sjovere!


3 kommentarer:

  1. Det lyder bare rigtig hyggeligt, og sikke mange fine fine gaver du har fået med dig hjem:) Næste gang vil jeg også vove at tilmelde mig, tror jeg;):)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en skøn dag. :) Jeg ønsker mig også med til blogtræf en gang. - og sikke mange lækre gaver i har fået.

    SvarSlet
  3. Lyder til I havde en rigtig hyggelig dag(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...