fredag den 7. september 2012

Den heldige ejer af bamsen er...

Nu har jeg fundet ud af, hvem der skal eje en bamse fra min Give Away :o) Men først vil jeg gerne sige tak til alle jer, der ville deltage i denne Give Away!

Der var 90 lodder i alt. Jeg har valgt at gøre udtrækningen på en gammeldags og hyggelig måde, og børnene har hjulpet med at gennemføre det :o)


Og vinderen er... Lod nr. 65


Det er Rikke med bloggen www.kreativerikke.blogspot.com. Kan du sende din adresse til min mail elenanielsen@bbsyd.dk, så sender jeg pakken af sted med det samme :o)

Tillykke med præmien til Rikke og god weekend til jer alle! :-D

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til vinderen!

    Kig forbi min giveaway hvor der kan vindes 1 af 5 gavekort til stof/garn

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...