tirsdag den 4. september 2012

Rejse i al hast


Min mor fik det meget dårligt med hjertet, og jeg tog en hurtig beslutning om at jeg skulle rejse til hende. Heldigvis var der en ledig flybillet (den sidste som det viste sig), og jeg kunne tage af sted dagen efter.

Jeg var meget ked af det - jeg vidste ikke hvad der ventede mig, og jeg var ked af at rejse væk fra mine børn... Godt at jeg kunne have min hæklenål og garn med i flyet - det blev en god afstressning.

Min mor har det nogenlunde nu, og jeg er tilbage. Jeg synes at det var godt at jeg rejste til hende. Det var vigtigt for hende, og har faktisk hjulpet meget.

Jeg skal nu læse rigtig mange af jeres indlæg (måske flere hundrede :o) Jeg har ikke været på nettet de sidste 10 dage, og I er super gode til at skrive tit og spændende :o)

Der blev også plads til et par spændende oplevelser på min rejse, som jeg vender tilbage til senere :o)


8 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at du er tilbage - og heldigvis lyder det til, at det går den rigtige vej med din mor. Det er aldrig sjovt, når sådan noget pludseligt melder sig som man jo desværre ikke er herre over.
    Nu nyder børnene helt sikkert at have mor hjemme igen:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, børnene er meget glade, og det er jeg også til at se dem. Og ja, det er næsten "happy end" på mange punkter...

      Slet
  2. Pyha - stakkels jer! Men godt at høre at din mor har det bedre. Masser af tanker og hilsner fra Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina! Det er altid en frygtelig oplevelse og man er aldrig forberedt...

      Slet
  3. Sikken forskrækkelse. Godt du kunne få en hurtig flybillet.
    Ønsker din mor rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Freya! Har du fået pakken fra mig? Den blev sendt omkring 22-23. august.

      Slet
  4. Pyha, sikke en forskrækkelse for jer alle og sikke en træls situation pludselig at måtte rejse fra det hele. Men godt du gjorde det og din mor er i bedring. :) Jeg håber hun snart er helt ovenpå igen.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...