tirsdag den 23. oktober 2012

Fødselsdagskage

Jeg må nok indrømme at jeg er gået i stå... Ikke fordi jeg mangler ideer - dem har jeg fået endnu flere af i de sidste dage... Men fordi jeg er blevet lidt doven efter alt det fødselsdags halløj... Jeg var begyndt på flere nye hækleting, men ingen af dem var jeg tilfreds med, så det blev trævlet af. Det føles som om det ikke er helt det jeg vil lave - måske skal jeg bare tage en kort pause til tankerne bliver samlet til...

Imens vil jeg vise min fødselsdagskage :o) Jeg har ikke bagt noget til dagen, men manden og børnene bestilte en kagemand hos en bager. Og da jeg havde ingen anelse om det, blev det en overraskelse for mig :o)


Under afhentning af kagen blev der gennemført en stor "manøvre-plan", hvor alle havde en opgave :o) Martin skulle hjælpe far med at sætte kagen i bagagerummet, mens Julia skulle aflede min opmærksomhed (jeg sad i bilen), så hun stod foran min rude og smilede og vinkede til mig alt hvad hun kunne :o) Men børnene har svært med at holde på hemmeligheder, så da de kom ind i bilen, fik jeg at vide at der var en sød pige i bagagerummet :o)


6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen den anden dag. :) det er en fin kagekone og sikke en skøn overraskelse.

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen :) sikke en dejlig overraskelse..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lene! Synes også at det var dejligt :o)

      Slet
  3. Hun ser også sød ud;) - og hvor sødt af din familie at sørge for kage til fødselaren:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Synes også at både pigen på kagen og børnene var søde :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...