søndag den 14. oktober 2012

Forandring fryder...

Der er sket en masse ting i sidste uge. Telefonen ringede... Der landede nogle spændende mails i min e-mailboks... I fredags var jeg til et vigtigt møde, som endte positivt for mig... Og så var jeg perleblogger...

Især det at være perleblogger blev en overvældende oplevelse. Besøgstallet eksploderede, og der kom mange nye læsere på bloggen. Men det uvurderlige var at få så mange ros og søde kommentarer fra jer, kære læsere! At I andre synes godt om det, jeg laver, var vildt rørende... 


Så endnu en gang tak til jer! :o)


Buketten har jeg fået af min dejlige mand ;o)




4 kommentarer:

  1. Tak til dig for at lave sådan en skøn blog. :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder jo bare skønt med skønt på!:) Hvor dejligt - og så har du endda fået fine blomster fra din mand:)
    Tillykke med det hele - din blog fortjener at blive set af mange, for den er rigtig fin!:)

    SvarSlet
  3. Jeg ved ikke helt hvad det betyder, men det er dejligt at du får flere læsere på din skønne blog : )

    SvarSlet
  4. Tak til jer for dejlige komentarer - det gør det hele sjovere! :o)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...