mandag den 8. oktober 2012

Vundet giveaway for første gang :o)

Jeg er bare så vild med forskellige giveaways i Bloglandet! Og deltager også i ret mange - du kan bare selv se det, da jeg plejer at linke til dem fra min blog :o)

Hvad angår gevinsten, så har jeg ikke været heldig i nogen af dem :o( Så bliver det meget stort at vinde en giveaway for første gang :o)

Jeg har for nylig deltaget i Canickas giveaway, hvor præmien bestod af hæklet vimpelranke (hun er ligesom mig en hæklesjæl :o) Og denne gang var heldet med mig :o)


Vimpelranken har allerede fået sin plads på væggen i børneværelset, og pynter godt. Der er lidt efterårsfarver i den, så ranken også passer til vores Halloween-pynt :o)

Sjovt nok, var jeg også i gang med et vimpelranke-projekt i sidste uge :o) Jeg viser resultatet i  et andet indlæg...

P.S. Vidste du, at der er en blog for alle giveaways, hvor du også kan reklamere for din giveaway? Bloggen Giveaway i Blogland styres af Helle. Prøv at sætte din giveaway på hendes blog, så vælter det ind med deltagere ;o)

10 kommentarer:

  1. Ej hvor dejligt.. Tillykke med den fine ranke :D
    Jeg har efterhånden givet op.. Jeg har vist for meget held i andet end spil/give Aways haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da ikke så dårligt at være heldig i andre ting! :o) Jeg er heller ikke særlig heldig i giveaways, og tror mere på Olympiadens slogan - det vigtigste er selve deltagelse :o) Så deltager alligevel.

      Slet
  2. Tillykke med din første præmie! :)

    SvarSlet
  3. Dejligt gaven er nået frem.. Og at du kunne bruge den :-)

    SvarSlet
  4. Åh ja, jeg gad altså også godt at prøve at vinde;):) men tillykke med din allerførste gevinst- det kan være heldet fortsætter fra nu af:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, måske kan det smitte af på andre giveaways, jeg deltager i ;o)

      Slet
  5. Hvor er den fin og nogle lækre eftersårsfarver. :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...