mandag den 5. november 2012

Deja-vu

Min fødselsdag i oktober har vi fejret med en weekendtur til smukke Aarhus - noget jeg ønskede mig. Jeg har været i Aarhus for mange år siden, og da vi ikke har nogen familie/venner eller andre relationer til byen, kommer vi der aldrig. Men der er bestemt mange spændende ting og steder at opleve, og der er simpelt hen så dejligt og hyggeligt i byens centrum.

Da vi gik rundt i byens centrum, fik jeg en deja-vu fornemmelse over nogle bybilleder... Se selv - synes du ikke at de billeder minder om hinanden? Billederne til venstre er fra vores sommertur til Hamburg, mens billederne til højre er fra Aarhus...

Rådhustårne

Moderne hotelbygninger

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt med en Århus-tur:) Det er en skøn by, som jeg elsker at besøge!:) Og hvor er det sjovt at se Hamborg overfor Århus:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så skøn by - kunne faktisk godt tænke mig at bo tættere på ;o)
      Ang. Hamborg vs. Århus - det var bare en fornemmelse, noget i stil med deja-vu...

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...