torsdag den 22. november 2012

Indlæg nr. 100


Så har jeg nået det magiske tal! :o) Jeg synes ikke at jeg er særligt produktiv mht. indlæggene, og det var ikke så nemt i starten, hvor jeg ikke syntes at jeg havde noget spændende at skrive om... Jamen, man skal da lige forstå det med at blogge... :o) 

Men det lykkedes mig alligevel at lave hele 100 indlæg - synes at det er mange! Og der er noget ved tallet... Har du tænkt på, at man bliver vurderet efter 100 dage? Præsidenter og ministre bliver vurderet efter hvordan det er gået dem efter 100 dage på posterne, mens vi almindelige mennesker har normalt 3 måneders prøveperiode på et nyt arbejde, som svarer til ca. 100 dage... 

Håber at jeg har "bestået" ;o) Jeg håber også at du er glad for at læse min blog, ligesom jeg er glad for at lave den. Jeg er bestemt ikke nogen blog ekspert, men jeg har stor fornøjelse af at være kreativ og vise det her på bloggen! :o)

Jeg kan sige at geografien af mine læsere er ret stor. Bloggen bliver for det meste læst af danskere. Men der er også mange besøg fra USA, Tyskland, Rusland og Frankrig, og jeg får nogle besøg fra stort set alle lande i Europa. Og nogle gange bliver det kigget på bloggen fra ret fjerne steder i verden, som f. eks. Korea, Indonesien og Chile... Jamen, det er også nemt med de muligheder for oversættelse Google har...

Jeg er meget glad for Jer alle - dem, der følger min blog fast, og dem, der kigger til en gang imellem...Og jeg vil sige mange tak for at I læser med og kommenterer nogle gange! :o)

 




8 kommentarer:

  1. Tillykke med dine 100 indlæg :-) Jeg er jo ret ny blogger så har ikke læst dem alle, men jeg har fulgt dig fast siden jeg fandt din blog - og tak for dine indlæg :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 100 indlæg:) Jeg synes du har en skøn blog, og man fornemmer personen bag - hvilket gør, at jeg får lyst til at følge dig fast som jeg har gjort siden jeg fandt din hyggelige kreablog:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak!! Hvor er det bare dejligt at høre! :o)

      Slet
  3. Tillykke med de 100 indlæg !!!

    Jeg er altid glad for at følge din blog så du får topkarakterer og et bestået af mig :)

    Keep up the good work :)

    Klem Kristine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Kristine, for de søde ord - det er så dejligt at høre positiv respons! :o)

      Slet
  4. Tillykke med de 100 indlæg og tak fordi du har sådan en skøn blog vi må følge med i. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Mette! Dine ord varmer... :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...