tirsdag den 20. november 2012

Julehygge Give Away

Hos os begynder man at tænke på jul og forberedelser til jul når Julias fødselsdag er overstået... Dog blev brevet med gaveønsker sendt til Julemanden for længe siden... Men det er først nu at vi må koncentrere os om "at arrangere" hans besøg på bedste vis... :o)

Jul er ikke kun gaver. Det er også en masse andre aktiviteter i hele december måned, hvor man juler og hygger sammen med børnene. Jeg vil nu udlodde en bog, som kan bruges til krea sammen med børnene - i juletiden og også resten af året. Den inderholder mange ideer til kort i forskellige emner. Så hvis du vil lave en særlig lykønskning til nogen du kender, så er måske bogen noget for dig.


Reglerne for deltagelse:

2 lodder for fast læser via Google Friends Connect eller Bloglovin + kommentar (husk at skrive din mail adresse hvis du ikke har en blog, så jeg kan få fat i dig hvis du er den heldige vinder!)

5 lodder for fast læser + kommentar + link fra din blog, hvis du har en (brug gerne det øverste billede fra indlægget)

Du kan deltage frem til kl. 20 den 7. december, og vinderen bliver trukket samme aften.

Håber at mange af Jer vil deltage! 

31 kommentarer:

  1. 5 lodder :)

    Kig også gerne forbi mine 3 give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
  2. Fin bok! Jag är gärna med och tar 2 lott tack :)

    Trevlig kväll!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlet
  3. 2 (lykke)lodder til mig ;)

    Hilsner Christina

    christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg snupper 5 lodder ... og håber jeg er heldig

    Kig endelig en tur ind forbi min blog på Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig, tak...

    håber jeg er heldig...
    hwulff@lite.dk

    SvarSlet
  6. Jeg snupper lige 2 lodder : )

    SvarSlet
  7. Den bog er da interresant, jeg snupper lod for fast læser og for kommentar. rikkeriks85(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  8. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med to lodder :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Sikke en fin kort bog, den må da meget gerne blive min :-) jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 2 lodder, tjek også min blog for fine sager og inspiration.

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Sikke en fin bog! og super fin blog :)
    5 lodder til mig ;)

    SvarSlet
  13. Jeg snupper fuldt hus.. 5 lodder. lækker bog :o)

    SvarSlet
  14. Den ser sjov ud. 5 lodder tak.

    Har delt på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  15. jeg nupper 5 lodder

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med 2 lodder... hjemmelavede kort er noget af det bedste ;-D

    SvarSlet
  17. To lodder og lidt held her til :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  18. Sikke en fin bog :-)
    Jeg er med på 2 lodder :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Sikke en fin bog, og ikke mindst blog. fra nu af er jeg fast læser og har linket til din side fra min blog. Kan ikke finde dig på bloglovin, så vil du ikke sende en lin?

    Deltage med 5 lokker (når jeg har fundet dig på bloglovin)

    designpladsen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Jeg ved ikke helt rigtigt hvordan jeg finder link til min blog på Bloglovin, men du kan bare anvende en knap i sidepanelet på min blog - lige under faste læsere i Google Friend Connect er der en knap til Bloglovin. Vh

      Slet
  20. Sikke en skøn bog, jeg vil gerne være med i lodtrækningen med 5 lodder! :)

    SvarSlet
  21. Fin bog med en masse sjove idéer. Jeg deltager med 5 lodder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  22. Kender godt forfatteren og har også nogle bøger med hende, men ikke denne, så jeg er nu fast læser og er dermed med på 5 lodder :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Mvh Minka
    smilamail@gmail.com

    SvarSlet
  24. Lækker lækker bog, jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  25. Deltager med 2 lodder.
    Super dejlig blog du har her. Jeg kom lige forbi, og vil rigtig gerne deltage i lodtrækningen af din give away :-)

    SvarSlet
  26. Tak for invitationen til at deltage i din fine give away. Det lyder næsten naturstridigt, men jeg er begavet med en pap-svigermor, der er en enorm fornøjelse. Hun er så krea-begejstret, at man ikke kan lade være med at lade sig beejstre af hendes nye ideer.
    Netop fremstilling af kort har hendes store interesse...og hun jubler, når hun får nye materialer, en ny dims til at skære/stanse ud med, ... så denne bog ville gøre hende så glad...og hun er virkelig værd at glæde...så jeg krydser fingre for, at der er gevinst til hende:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh...glemte at skrive, at jeg deltager med to lodder, da jeg er "blogløs":)

      Slet
  27. Jeg kan da vist lige nå 2 lodder...
    Kh Eline

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...