søndag den 25. november 2012

Pynteweekend

Sidste weekend før advent plejer jeg/vi at pynte vores lejlighed til jul. Tidligere har jeg gjort det selv, mens børnene hjalp med nogle små ting. Og nu deltager de lidt mere i det...

Hele ugen har de ventet på at kunne hente den store kasse med julepynt i kælderen :o) Der er egentligt ikke så meget pynt, da jeg holder mig i ro hvad angår indkøb af julepynt. Men kassen er stor... :o) Så nu har vi pakket julepyntet ud og sat på plads - nogle ting har en fast plads i lejligheden, mens andre bliver flyttet rundt år efter år... 

Farmor har som sædvanligt forsynet os med mos og grene fra deres skov, så der blev også lavet nogle juledekorationer og adventskrans :o) Dem viser jeg senere, da jeg ikke nåede at tage billeder i dagslys - dagen er blevet betydeligt kortere...


Nu kan jeg også mærke at Julen nærmer sig! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...