mandag den 31. december 2012

10 Random facts om mig

Dette indlæg har været undervejs i flere måneder. Jeg har skrevet teksten i forbindelse med min fødselsdag i oktober, men droppede det til sidst, da jeg troede at det ville være for meget... :o/ Men nu er en slags leg startet i Bloglandet, og bølgen kører over... :o) Så vil jeg egentlig slutte mig til og fortælle jer andre om mig selv på en anderledes og sjov måde. Så her kommer nogle Random facts om mig ;o)


Jeg er født og opvokset i den gang verdens største land, i en forstad til en millionby.











Som barn gik jeg til undervisning i klaverspil, men efter 3 år gad jeg ikke mere.











Jeg har leget med dukker til ca. 14-års alderen – legen gik ud på at sy tøj til dukkerne.











Jeg har altid været en eksemplarisk elev/studerende og fik som regel de bedste karakterer.











Jeg har aldrig dyrket nogen form for sport, og aldrig haft problemer med overvægt, faktisk er det omvendt - lige nu mangler jeg ca. 2-3 kg til min normale vægt.










Jeg er slet ikke afhængig af søde sager, og har mere trang til frugter og grøntsager. Og så elsker jeg fisk i alle former.











Jeg har bestået både teori- og køreprøven fra første gang.












Jeg er stor fan af Mogensen & Christiansen, og elsker at se/læse deres analyser.











Jeg har 2 gange i mit liv fået smsen "___ er død" - ved min søsters død for 7 år siden og min fars død for 2,5 år siden.











Jeg og min mand holder altid hinanden i hånden mens vi falder i søvn.














Billederne er en spøg jeg har lavet for nogle år siden. Vil du lave sjov med dine venner eller familiemedlemmer, så kig på www.yearbookyourself.com. 

Dette er mit sidste indlæg i 2012, så endeligt - Godt Nytår! Vi ses på den anden side! ;o)

8 kommentarer:

  1. Spændende at lære noget mere om dig. Men lidt skræmmende at høre at du har fået så alvorlige beskeder på sms.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda!
      Min søster havde været syg i 5 mdr forinden med en aggressiv form for kræft, så vi vidste at det ville ske, selv om vi ikke ville tro på det. Jeg skulle rejse til mine forældre, og vi alle skulle være sammen den sidste tid og forberede os på det værste. Og så fik jeg smsen 3 dage før rejsen...
      Og med min far - mine forældre skulle komme på besøg her hos os, og så et par uger før fik jeg denne sms. Han fik blodprop og døde på 1 sekund...
      Kh

      Slet
  2. Hvor er jeg glad for at du ville være med og fik lavet sådan et indlæg - spændende at læse lidt om dig. Pyha, hvor må det være hårdt at miste sin søster så tidligt. Hvor er det altså sødt at I holder i hånd, når I falder i søvn:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes, at det var en sjov leg, så tak for initiativet, Christina! Synes også at jeg kunne skrive flere end 10 random facts, men så må man bare prioritere ;o)

      Slet
  3. Spændende at læse om dig. Godt nytår

    SvarSlet
  4. Hvor er det sjovt at læse lidt andet om dig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette! Jeg har skrevet indlægget i efteråret, men var i tvivl om nogen gider læser sådan noget. Så det er egentligt dejligt at det blev modtaget positivt ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...