mandag den 3. december 2012

Back to... work!


En del af de forandringer, jeg tidligere snakkede om, er at jeg har fået et arbejde :o) Så nu er min ledighedsperiode slut og i morgen har jeg min første dag på den nye arbejdsplads, som igen er et revisionsfirma :o) 

Jeg ville gerne fortsætte i revisionbranche, og det fik jeg også lov til, som jeg er meget glad for :o) Der var dog ikke nogen stillinger i Esbjerg, men pludseligt opstod der en mulighed i en anden by "syd på" og fra det første minut virkede det som om det skulle være det... :o)

Nu er der en ny hverdag i vente, og det bliver sikkert anderledes... Det betyder dog slet ikke at det er slut for min blog. Jeg har fortsat en masse kreative ideer, som skal udformes og vises frem. Og så er det så dejligt og spændende at følge i andres kreative sysler og almindelige dagligdage... :o) 

Den anden del af forandringer skal også afsløres en dag, og jeg lover at det bliver mere relevant for denne blog og spændende for jer ;o) 

Min sidste ledighedsdag har jeg brugt på julehygge i børnehaven og introduktionsmøde i vores (Martins) kommende skole... Lidt vild at tænke på at "baby-perioden" er helt-helt slut og min lille dreng snart er på vej til et voksent liv...

8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dit nye job, super godt gået :-)

    Vil så vente og glæde mig til at høre om din anden forandring :-)

    Kh Sanne

    SvarSlet
  2. tillykke med det nye job, hvor er det godt for dig :)

    det er en stor omvæltning at sende sit barn i skole, det er jo efter egen mening ikke længe siden barnet kom til verden :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dit job:-) Hvor er det skønt ikke længere at skulle være ledig:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med det nye job. Jeg håber du bliver rigtig glad for at være der. :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dit nye job, hvor bliver det spændende og spændende med skolestart. :) Det er vildt så store børnene bliver alt for hurtigt.
    Jeg glæder mig til at læse mere om den anden forandring du nævner. :)

    SvarSlet
  6. Mange tak for jeres hilsner! Den første dag er gået godt og jeg er positiv indstillet over for den næste dag ;o)

    SvarSlet
  7. Tillykke med det nye job og det må være en lettelse at ledighedsperioden er et overstået kapitel. God fornøjelse med den nye hverdag :0) Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...