onsdag den 19. december 2012

En ekstra julegave


Jeg har også været lidt heldig i denne juletid og vundet en giveaway. Præmien er ret sød og bliver en ekstra julegave til min datter :o) 

Linda med bloggen Boldreels kreative hjørne laver bl. a. legemad til dukkehus, og jeg var heldig at få 4 retter :o) Maden er ret småt og det virker som en gåde for mig, hvordan Lisbet laver den - fadene med skinke og fiskefiletter er mellem 3 og 3,5 cm lange, tærten er 2 cm i diameter, mens skålen med konfekt er kun ca. 1,5 cm i diameter!

Det er en super dejlig fornemmelse at vinde, og jeg glæder mig så meget til juleaftenen, hvor Julia åbner denne ekstra gave :o)

7 kommentarer:

  1. Så fint - tillykke med give away'en :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. :) det kan da kun give glæde juleaften.

    SvarSlet
  3. Dejligt at se at det er kommet frem :-)

    Tak for ros. Det er lavet af fimo_ler og arbejdsredskaberne er skalpel og en børne kagerulle :-)

    Håber det bringer lykke hos datteren.

    Rigtig god jul og hils drillenissen der kalder mig Lisbet istedet for Linda ;-)

    :-) linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg beklager meget det med navnet, det kører bare rundt for mig :o) Jeg har rettet det og håber ikke at du blev fornærmet...

      God jul til dig og dine! :o)

      Slet
  4. Hvor er det imponerende, at Linda kan lave det så fint i det mini-format:) og hvor er du heldig, Elena, at vinde:)
    Ekstra gaver kan da kun gøre glad:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt fantastisk hvad hun laver, og jeg er så glad for at vinde det! :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...