mandag den 24. december 2012

Glædelig jul og barndomsminder


Fra hæklet juletræ til det rigtige juletræ... Jeg blev spurgt om jeg kan vise vores juletræ, og her er det så :o) Som jeg fortalte tidligere, har jeg ikke så meget pynt, og køber kun ganske lidt hvert år. Og så har jeg ingen gammel pynt med historie i... Det kunne ellers være sjovere at have noget, man kan forholder sig til, men kassen med den gamle juletræpynt blev foræret væk af min mor (efter min "godkendelse") for et par år siden. Det er lidt besværligt at rejse med det i flyet, så jeg var sikker på at jeg ikke skulle have det...

Jeg har dog en masse minder fra barndommen - den gang var juletræet stor :o) Mange glasfigurer, som man kunne iagttage mens man hang dem på træet... Og så brugte vi altid chokoladekonfekt som pynt. Man kunne liste i stuen, tage forsigtigt chokoladen ud af papiret, spise den og rulle papiret sammen som om der fortsat var en konfekt i... :o) Og så duften af juletræet! I "gamle dage" duftede det herligt fra juletræet i hele stuen :o)

Det bliver spændende hvad vores børn vil kunne huske om juledagene... ;o)

Håber at I alle får en rolig og dejlig juleaften, samt juledagene! Glædelig jul til Jer alle! :o)

4 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul til dig også. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Heidi, og i lige måde - håber at det gik godt hos jer!

      Slet
  2. Glædelig jul til dig og din familie, Elena. Jeg håber i får en dejlig aften. Sikke et fint juletræ i har. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette, og i lige måde! Håber at det gik godt hos jer og Emilie har fået nogle gode gaver ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...