mandag den 10. december 2012

Julesjov i centrum


Der er selvfølgeligt en del sjov i julemåneden. Men når jeg skriver "centrum", mener jeg også vores bydel :o) Det er her vi bor, og her er der så meget julestemning lige nu. Butikkerne og skøjtebanen er åbne hver dag, men især i weekenderne er der sat lidt ekstra på på "underholdningskontoen".

Det var sjovt at opleve Nizzebanden, hvor musikere var klædt på som snemand, julehjerte, juletræ og elg :o) Så steg humøret med det samme, og børnene begyndte at rokke sig i takt med musikken :o)

Helt tilfældigt opdagede jeg deres hjemmeside (det så jeg først på trommen på billedet her :o), så du kan høre lidt hvordan de spiller, og tjekke om de kommer i din by ;o)

12 kommentarer:

  1. Hvor ser de hyggelige ud. :) Det er skønt med alle de jule-indslag der er her i december måned.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er ekstra sjovt at gå en tur i byen :o)

      Slet
  2. Hvor er de herlige og de bringer bestemt julestemning

    SvarSlet
  3. Ej, hvor sjovt:) de spillede i vores by da julemanden kom ind med båden for nogle uger siden:)de er gode!!

    Læs og se billeder her fra da de var i vores by:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/2012/12/julebazar-julemand-adventskrans-og.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Læste lidt på din blog... kunne bare ikke finde ud af hvilken by I bor... Kh

      Slet
    2. Ups, det fik jeg vist ikke skrevet. Vi bor i Middelfart:)

      Slet
    3. Jeg har været i Middelfart flere gange - super hyggelig by! :o)

      Slet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud - glæder mig rigtig meget til Hjalte bliver så stor at han bliver mere bevist om årstiderne omkring ham, så vi sammen kan tage ind og se bl.a. juleudstillinger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver mere spændende, men også mere krævende ;o) Børnene lærer alt for hurtigt at de skal have noget i gave osv. :o)

      Slet
  5. Det er så skønt med alt det der sker i byen i december måned:) Liva rokker også med til den live-julemusik der spilles i gågaden:)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...