lørdag den 1. december 2012

Så er det vinter i kalenderen...


Jeg synes at tiden flyver af sted... Nu er vi i december, og i dag er det første vinterdag ifølge kalenderen... Det kan man også mærke i luften - den er blevet køligere på det seneste. Brrrr... :o)

Jeg havde store tanker om juletiden på min blog, og gik og planlagte hvilke juleting jeg ville hækle... Ligesom alle andre bloggere ville jeg lave en slags julekalender. Men så har jeg opdaget, at alle de ting er allerede blevet lavet før - øv, øv... :o/ Så gad jeg ikke bruge tid på det...

Billedet har jeg taget under vores sidste ophold i Lalandia Billund, mens vi gik en morgentur på skulpturstien :o)

2 kommentarer:

  1. Ja jeg synes også tiden går hurtigt. Synes ikke det er lang tid siden vi grillede i haven og nu skal vi så allerede til at se julekalender i aften.

    Smukt billed :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...