fredag den 11. januar 2013

Året er startet med dejlige overraskelser

Ved årsskiftet har jeg deltaget i en udfordring på Betinas blog Hos Frøken Jensen. Betina har samlet forskellige billeder, hvor tallet 2013 indgik, og der blev lavet en flot collage af dem. Og da jeg lige havde taget et billede af vores nytårskage pyntet med 2013-tal i vingummier, skulle det selvfølgelig være med ;o) Og overraskende nok blev jeg vinderen af præmien, der hørte til udfordringen :o))


Jeg fik en oooordentlig stak papirklip i dejlige farver! Der er sikkert nok til forskellige projekter, og jeg skal lige lure på hvad jeg vil bruge dem til ;o)

1000 tak, Betina, for en så dejlig overraskelse! Det var slet ikke så dårlig start på året ;o)

4 kommentarer:

  1. Lækker præmie :-) Tillykke med den og din kage var nu også rigtig fin :-) Kh Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sanne! Nu må jeg i gang med brain-storm - de papirklip kan blive til mange ting ;o) Og kagen smagte også godt ;o) God weekend!

      Slet
  2. Velbekommen....der kan jo blibe en masse lækre flag eller ranger, ud af det, til dine kager fremover - hi hi. Der er altid godt med papir, til kort og alt muligt andet - dejligt du kunne bruge det ;O)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...