tirsdag den 1. januar 2013

Velkommen 2013

Nytårsaftensdag plejer vi at lave en nytårskage, som bliver pyntet med årstal i slik.

Tidligere år var det bare en kage af almindelige lagkagebunde med frugter og pisket fløde. I år har jeg bagt marcipan kagebunde, og de blev smurt med nougat-krem... Mums :o)

Det vigtigste for os er dog ikke selve kagen, men at markere årsskiftet. Højdepunktet for børnene er at pynte kagen med slik, og så senere på aftenen når vi skal smage kagen :o) Og så plejer vi at tage nogle billeder af os og kagen :o)

Så tror jeg, at det er en lille tradition, vi har her i huset ;o)

Håber at I alle er kommet i det nye år i god behold ! ;o)

8 kommentarer:

  1. Hvor er det en masse lækre ting du hækler. Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dine kreationer i fremtiden. Du er velkommen til at slå et smut forbi min blog :-)
    Og sikke en lækker kage mums mums.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er hjerteligt velkommen! :o) Og tak for indbydelse - jeg skal nok kigge forbi din blog ;o)

      Slet
  2. Sikke da en hyggelig tradition :-) Glæder mig til Hjalte bliver så stor at man kan begynde at få den slags med ham :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tidspunkt kommer sikkert, så bliver alt lidt nemmere, men der følger også nogen andre problemer med ;o) Men synes alligevel, at du skal glæder dig til - det bliver sikkert spændende tid ;o) Kh

      Slet
  3. Hvor er den fin:) Godt nytår til dig og din familie:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Kære Elena - det blev dig som blev den heldige vinder - se nederst i indlægget her: http://hosfrkjensen.blogspot.dk/2013/01/den-1-udfordring-pa-aret.html

    Mange hilsner Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for beskeden, Betina! Jeg har mailet til dig :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...