lørdag den 23. februar 2013

Grinebidder Martin

I disse dage har jeg blandede følelser. I morgen bliver Martin 6 år. Også i morgen kunne min far blive 75... Martin blev nemlig født på min fars fødselsdag. Jeg er glad sammen med Martin, men tænker også på min far, som ikke er her mere...

Jeg har dog ikke så meget tid til triste tanker, da Martin skal fejres både i dag og i morgen - med legekammerater og familie - og mange ting skal styres og være på plads... 

Det er lidt utroligt at tænke på de 6 år, der er gået siden Martin blev født, og den forandring, han har været igennem - fra en lille baby til et skolebarn... Der var mange gode og sjove oplevelser med ham, lille Martin, og her er en af dem, fra den gang han var helt lille ;o)

Videoen blev optaget under frokost, hvor Martin fik rugbrød med makrel til. Pludseligt begyndte han at grine, og han grinte af at jeg skrabbede med gaflen på bunden af makreldåsen :o) Så skyndte jeg mig til at sætte videokameraet i gang...


God weekend til Jer alle!



12 kommentarer:

  1. Skønt med den slags minder... filmen bliver han glad for, når han bliver ældre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Dorit! Jeg elsker minder i alle form, og det er også noget spændende for børnene at se dem selv da de var små :o) Vi har flere video af denne slags, men den er suværent den bedste :o)

      Slet
  2. Skøøøøn video - det kan man da kun blive glad af at høre ;) tillykke med din søn ;)

    Hilsner Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Christina! Ja, hans latter smitter af :o) Faktisk er indslaget 3 min. lang og han griner næsten uafbrudt i den. Jeg har bare forkortet den til 1,5 min - den virker lige så godt :o)

      Slet
  3. Nåå, hvor er han kær i den video. Sikke et skønt og smittende grin han har!:-) Der er ikke noget bedre end grinebiddere ;-) Børn er så skønne - tænk, hvor lidt der skal til for at de bryder ud i den allerskønneste latter;-) Hvor gammel er han mon på videoen?

    Og også tillykke med og til Martin i morgen:-) Det er altid lidt svært, når noget glædeligt falder sammen med noget sørgeligt, men jeg håber og tror, at fødselsdagen i morgen bliver rigtig god! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære Sussanne! Du har så ret! Det er nogle gange utroligt og overraskende hvad de kan fantasere og grine af :o) Martin er 9 mdr gammel på videoen. Han har altid været positivt og glad barn, og vi har flere video i samme stil.
      Vi havde en god dag i dag med Martins legekammerater og jeg glæder mig til i morgen, på trods af det triste sammenfald... Det er så skønt at føle deres glæde og spænding, og man bliver selv som et barn og glæder sig utroligt meget til det, der bringer glæde til dem :o)

      Slet
  4. Ej, hvor kært:) Tillykke med ham:) Mindstemanden fylder 6år til august, sikke tiden er fløjet af sted. Han starter førskole på fredag, det glæder han sig til men moren her har altså pænt ondt i maven over det:(

    Sikker på din far fejre din store dreng i morgen hvor end han nu er:) Stort tillykke og ha' en dejlig dag i morgen.

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de gode ord! Ja, man har sommerfugle i maven af den tanke at børnene skal kunne og klare mere fra nu af, og det er også et stort skridt i deres liv og meget bliver anderledes for dem...

      Slet
  5. Stort tillykke med ham i dag.. :) Håber i får en dejlig dag og føler tilstedeværelsen af morfars 'ånd' :)
    Knus!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Freya! Dagen gik fint. Man stresser måske sig selv med triste tanker inden dagen, og så på dagen føles der en lettelse og noget i stil "nu skal vi videre"...

      Slet
  6. Meget smittende latter - jeg sidder faktisk og smiler lige nu :D tillykke med ham

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...