torsdag den 14. februar 2013

Hjerte til min Valentin

Det er ikke så tit efter min mening vi kommer med kærlighedserklæringer til vores nærmeste. Det er som om vi nogle gange drukner i dagligdagen, mens livet består af små øjeblikke... Dejligt at vi har Valentinsdag, som er oplagt til at fortælle om sine følelser...

I denne anledning har jeg lavet et hjerte - I får lov til at se forsiden, mens bagsiden og hvad jeg skrev på den bliver mellem mig og min Valentin ;o) 


Kortet er lavet efter denne diy. Jeg har brugt et almindeligt kort til hjertet, ellers er det lavet efter forklaringen i diy. Behøver jeg at sige at man kan bruge opskriften til forskellige ting - guirlande, ophæng, kort, gavemærker osv?.. :o)

God Valentins dag til Jer! Og husk at nyde de små øjeblikke!..


4 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt Elena og tak for din utroligt søde kommentar i går.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde! Det var bare så sød indlæg du har skrevet :o)

      Slet
  2. Jeg tror din Valentin bliver rørt og glad :-) Det er et fint hjerte du har lavet.

    Min mand og jeg skal ud i aften og en smule forsinket fejre vores 6 års bryllupsdag. Jeg har også en overraskelse klar til ham :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det blev han også :o) Jeg så for et par uger siden dit indlæg med din kærlighedserklæring (havde bare ikke tid til at kommentere), og den har ligesom sat et skub i mine tanker...
      Håber I får en super dejlig aften! :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...