onsdag den 20. marts 2013

Livet efter Google Reader

For en uge siden gik Bloglandet i panik pga. nyheden om at Google Reader lukker fra den 1. juli. Jeg kunne pludseligt mærke strøm af nye læsere på min Bloglovin-konto - mange vil være forberedt i god tid. Det er jeg naturligvis glad for! Men... faktisk er der flere muligheder for at følge min blog :o) 

Min Facebook-side bliver opdateret automatisk, dvs. at så snart jeg poster noget her på bloggen, kommer det også på min Facebook-side. Alt du skal gøre for at følge min blog denne vej - at have en profil på Facebook og så "Like" min side, så alle opdateringer af min Facebook-side kommer på din nyhedsstrøm.



Man kan også følge mig via NetworkedBlogs. Her vil du få en mail om alle opdateringer, hvorfra du ligesom med Facebook kan gå direkte til selve bloggen og læse hele indlægget. 













Og så kan du selvfølgelig bruge Bloglovin. Det kræver blot at du har en konto på Bloglovin og registrerer min blog som en du vil følge. 




Du kan undgå bøvl med at søge min blog de forskellige steder ved at klikke på tilsvarende ikon i højre sidebar her på bloggen.

Det er lidt sørgeligt med at Google Reader lukker - jeg kan godt lide at se jeres søde ansigter på min Google Friend Connect-gadget... Men tror alligevel at livet vil fortsætte, og vi nok skal tilpasse os til de nye vilkår! Og så kan jeg forhåbentligt se nogle af jeres ansigter på mine Facebook og NetworkedBlogs - gadgets :o)


3 kommentarer:

  1. Ja jeg har også lavet en facebook side : ) (og et indlæg om det) haha det er bare det blogland handler om lige nu, men det er jo heller ikke så mærkeligt. Især for dem der har over 1000 faste læsere...

    Hvordan har du lavet det der "følg mig på facebook" link over i siden? Jeg kan nemlig ikke finde ud af det.
    Hilsen Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt sjovt :o) De første et par dage troede jeg at det var spin fra Bloglovin for at få flere brugere, og så læste jeg det på Google Reader officielle blog...

      Det er et sjovt billede af dig og Bjørn du har på din profil :o) For at lave Facebook-gadget - kig her
      http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/
      Du skal udfylde tabel og trykke Get Code nederst, og så skal du oprette en HTML/Java gadget på din blog og indsætte koden. Så burde det virke :o)

      Slet
    2. Tusind tak for linket! Ja det er et fint billede ik, med vores flotte "hatte" : )

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...