lørdag den 27. april 2013

Forår på altanen


Endeligt kom foråret til vores altan :o) Det var et trist syn de sidste mange uger, men jeg turde ikke at sætte nye planter til pga. nattefrost. 

Det blev hortensia i år - de er nemme at passe og blomstrer i forholdsvis lang tid. Jeg har haft hortensia på altanen for nogle år siden, og den gang var det  med blå/lilla blomster. Denne gang har jeg valgt blomsterne i dyb pink farve.

Nu kigger jeg oftere ud ad vinduet til altanen og holder øje med planterne. Det er simpelt hen et dejligt syn af nye grønne farver. Og så er det spændende at følge med i at blomsterne folder sig ud og skifter farve fra grøn til pink :o)

Du kan se sidste års planter her

2 kommentarer:

  1. skønt forårskig - glæder mig også til det spirer i vores altankasser om nogle uger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kommer næsten i sportshumør, så snart man har plantet noget selv :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...