torsdag den 16. maj 2013

En ferie uden hækling... og internet

Vi er lige kommet hjem fra en uges ferie hos min mor, og det var første gang i lang tid, at jeg ikke havde haft mit hækletøj med på ferien. Vi skulle med tre fly hver vej, og jeg ville ikke bøvle med de mange sikkerhedstjek, der findes i alle lufthavne. Og så vidste jeg på forhånd, at der ikke ville blive tid til hækling på ferien. Min afdøde søsters mand skulle også komme på besøg i samme uge, så jeg skulle stå for mad til os alle :o)

Jeg rejser til min mor hvert år ved denne tid af to årsager: den 1. maj har min mor fødselsdag og den 12. maj døde min far for 3 år siden. I år har vi valgt at rejse til den 12. maj. Vi brugte dagen til at mødes med rester af familien og venner og mindes om vores nærmeste, som ikke er her mere...

Det blev en hyggelig og overraskende nok afslappende ferie. Vi hyggede os med familien og venner, og jeg mødte mange gamle bekendte. Vejret var perfekt - 25-27 grader varme, og især børnene brugte meget tid ude i haven :o) Min mor har ikke internet forbindelse, så også på dette punkt kunne vi stresse af  :o)




8 kommentarer:

  1. Dejligt med en afstressende ferie og skønne billeder af dine børn. Velkommen hjem til blogland, internet og stress ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for en god velkomst! :) Det er dejligt at komme tilbage, selv om man multitasker i høj grad ;)

      Slet
  2. Lyder til en dejlig afstressende ferie i har haft. Super søde unger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man slapper sikkert mere af når der er mindre civilisation i form af tv, internet, mail, og mere menneskelig kontakt :)

      Slet
  3. Velkommen hjem - det lyder rigtig hyggeligt og afslappende. Det var garanteret dejligt med et gensyn med familien. Sikke nogle fine billeder af børnene - der ser dejligt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina! Hvor er det dejligt at læse din velkomst! :)

      Slet
  4. Такие классные фотки))) Мартин и Юля такие большие))) А в саду и правда хорошо - все зелено и все цветет и пахнет)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Спасибо, Катя! Приятно что ты нашла сюда дорогу (в Гугль) и читаешь и комментируешь :))

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...