tirsdag den 7. maj 2013

Mine favoritbøger

Efter opfordring fra Dorthe med bloggen Oline Art vil jeg vise 2 af mine favoritbøger. Det er naturligvis hæklebøger :o)


Hæklede dyr
af Maja Hansen


Flere hæklede dyr
af Maja Hansen


Begge bøger:
  • inderholder forståelige opskrifter
  • stor variation af figurer
  • opskrifterne kan bruges til flere forskellige ting (ophæng, barnevognskæde, uro osv.)
  • man kan sætte sin fantasi i gang og lave nye figurer ud fra opskrifterne i bøgerne
Som du kan se, har disse bøger efter min mening mange gode egenskaber. Det vigtigste er dog for mig, at lige netop disse bøger har inspireret mig til at lave min egen bog ;o)





8 kommentarer:

  1. Lige præcis de to bøger står også i min samling. De er rigtig gode, især det med at der er så forskellige sværhedsgrader.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bestemt to super gode bøger og deres popularitet blandt hækleglade piger bekræfter det :)

      Slet
  2. Jeg har også de to bøger stående i reolen. Faktisk jeg jeg efterhånden fået en pæn lille samling, og jeg glæder mig til din bog kommer. Den skal jeg jo også have :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at min bog skal i din samling :)

      Slet
  3. De to bøger står sørme også herhjemme hos mig:)
    De er så gode:) og lette at forstå, hvis man er nybegynder:)

    SvarSlet
  4. fine bøger du fremviser, og tillykke med din helt egen bog :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...