søndag den 19. maj 2013

Mors dag / Mindedag


Sidste søndag har vi været hos min mor og alle mine tanker var om den mindemiddag, som vi skulle spise sammen med familien efter besøget på kirkegården. Så jeg glemte fuldstændigt at det var Mors dag... Det kunne mine børn heldigvis huske, eller rettere var det deres far, som hjalp dem med det :o) Jeg fik en lille sød gave, men selve tanken havde større værdi for mig :o)



Maden til middagen blev lavet dels af mig, dels af mine to kusiner. På billedet - sådan så bordet ud inden vi gik i gang med at spise, og det er kun forretter på bordet :o)

2 kommentarer:

  1. hvor er det godt at i samles og mindes, det er uvurderligt at kunne dele glæder og sorger med hinanden.

    sikke et bord, der er jo mad nok til en hel hær :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de traditioner vi har. Vi var 10 til spisningen, men du har ret - der var mad til mange flere :) Så vi måtte tilkalde nogle venner og få en dejlig tid sammen med dem, mens vi spiste resten :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...