mandag den 29. juli 2013

Gave fra England


Da vi var på ferie i England, ville jeg gerne købe en gave til mig selv - noget til hækling. Det blev så denne bog om hæklede firkanter - igen-igen, da lige før ferien har jeg fået Lisbets bog om samme emne :o) 

Bogen er lavet om firkanter til tæpper, og der er mange tæppedesigns i bogen. Ud over de 200 modeller af hæklede firkanter, inderholder bogen gode råd og eksempler på kombinationsmuligheder af firkanter, farve sammensætninger og kanter til tæpper. 

Rigtig god bog og gave til mig! :o) Jeg kan også se, at mange andre er glade for bogen - den blev udgivet 12 gange siden 2004.

4 kommentarer:

  1. Den ser spændende ud. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er vild mange variationer af firkanter i bogen.

      Slet
  2. Den ser bare god ud, den bog. Den kommer straks på min ønskeliste. Jeg elsker granny Squares!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en super god bog, og jeg kan kun anbefale at få den.

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...