fredag den 12. juli 2013

Jeg genbruger også - shorts af gamle denimbukser

Før sidste års sommerferie har jeg lavet shorts til mig selv - af et par gamle denimbukser. Det var et hyggeligt projekt, men lidt tidskrævende, da jeg har valgt at pifte mine shorts med pailletter og de skulle syes i hånden. 

Shortsene blev brugt meget sidste sommer, og jeg er bare så glad for dem :o) Regner også med at bruge dem meget i år ;o)

Du kan se shortsene "i aktion" på billedet nedenunder. Det er taget under vores ferie på Tenerife sidste sommer :o)


Jeg har også lavet en detaljeret DIY til shortsene, som du kan finde her.


4 kommentarer:

  1. Smart at du har dekoreret dem - lækker detalje.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et stykke arbejde med det, men jeg synes at det var det værd. Jeg er meget glad for shortserne! :))

      Slet
  2. Cool Elena, mit problem er så bare at jeg ikke ejer nogen gamle jeans jeg kan få røven i :(
    Men jeg kæmper og skal nok nå mit mål :)

    SvarSlet
  3. Ha ha! Tror at det er et ret almindeligt problem du har ;))

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...