onsdag den 3. juli 2013

Udsigten fra min bilrude

Hver dag kører jeg på Ringvejen ved Ribe, og kigger på det her:


Billedet har jeg lånt på nettet og tror at det blev taget fra ca. samme sted hvor jeg kører - det ligner meget det billede, jeg ser fra bilen.

I dag skal jeg sammen med mine kollegaer til statusfest i Ribe, og jeg glæder mig til at spadsere en tur forbi den nye domkirkeplads. Det er nu slut med den travle revision- og regnskabssæson, og det skal fejres :o) 

Det bliver måske lidt mere tid til hækling i den anden halvdel af året ;o)

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin udsigt fra bilen ... :-)

    Jeg har endnu aldrig selv været i Ribe og omegn, men vi taler ofte om, at tage på en "Tour de Danmark" for at se vores smukke land. Ribe er en af de byger, der ville indgå på ruten.

    God fornøjelse til statusfesten!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun anbefale at besøge Ribe - det er så hyggeligt at gå i dens smalle gader. Og nu efter at domkirkepladsen blev renoveret, ser det så flot ud. Man kan også komme på toppen af Domkirken - der er en pragtful udsigt. Og så er der mange anderledes butikker i Ribe ;o)

      Slet
  2. Fantastisk udsigt og fantastisk by og område, kender det rigtig godt - min familie og jeg er tit på ferie i
    Ribe :-) rigtig god fest

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Hanne! Det var en dejlig aften - vejret var perfekt, maden smagte super godt... :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...