søndag den 11. august 2013

Cupcake på bilen :o)


I dag har jeg fået cupcake på min bil! :-D

Sidste år kom min mand til at love mig, at der kommer en cupcake samt "Cupcake By Me" på min bil når min bog er udgivet. Så nu måtte han levere det lovede :o)

Cupcaken har jeg valgt fra bogens omslag - det gør det genkendeligt, og desuden er det en af mine favorit cupcakes. "Cupcake By Me" blev efter min mands forslag udskiftet med bloggens webadresse. Farven på bogstaverne skulle være sart lyserød ligesom på min blog :o)

Jeg er glad for resultatet - nu har jeg rullende reklame for min blog og min bog :o)



16 kommentarer:

  1. Rigtig fint! Tillykke med det...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Sejt :-) Det ser super godt ud :-)

    SvarSlet
  3. Flot reklame - super farve og flot med billedet :-) håber der er endnu flere der køber din meget flotte bog :-) kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Hanne, for gode ord! Håber også at "reklamen" vil virke :o)

      Slet
  4. Hehe. Ja de skal tages på ordet de mænd. :-) og det ser godt ud. :-)

    Fin bil. Jeg har søsterbilen fra citroen. Dog en ældre søster.. Den er fra 2006 og jeg har kørt mere end 200.000 km uden nævneværdige problemer. kun nogle enkelte slitagedele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Min er noget nyere udgave, eller faktisk fra i år. Jeg kører langt til arbejde, og så har jeg en del kørsel i forbindelse med arbejdet, da vi som regel reviderer ude hos kunderne...

      Slet
  5. Så kan jeg jo kende dig hvis du nu kommer kørende i Esbjerg :) Det ser rigtig godt ud :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...