onsdag den 14. august 2013

Martins første skoledag


Skoletasken blev pakket for længe siden, og dagene blev talt... Så kom endelig dagen i dag, hvor Martin skulle begynde i skolen :o)

De sidste dage har jeg læst forskellige beretninger om 1. skoledag, og var lidt spændt på "vores" 1. skoledag. Det var en god dag, dog uden nogen wow-oplevelser. Jeg kunne godt tænke mig, at det var lidt mere højtideligt, men det er også mest fordi det var virkelig højtideligt i min tid... ;o)

Det vigtigste selvfølgelig at Martin fik en god dag. Han mødte sin nye lærer og klassekammeraterne, fik sin faste siddeplads og et hæfte med opgaverne...

Det rigtige arbejde med at lære starter dog fra i morgen, og jeg har positive forventninger ud fra hvad jeg har hørt og set :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...