torsdag den 26. september 2013

Idyllisk


Da jeg og min veninde var en smut til Fanø sidste lørdag, fandt vi dette idylliske sted. Det var sidst på vores Tur de Strikkefestival, mens vi gik en tur i Nordby. Huset ligger på Skolevej - hvis man drejer fra Hovedgaden ad Skolevej, så er det på højre hånd. Vi gik lige der og snakkede, og pludseligt og helt ubevidst standsede jeg og begyndte at tage mit kamera op. Det var først efter at jeg IGEN kiggede til højre, kunne jeg forstå hvad min krop reagerede på... :o)

Det var lidt sjovt at se billeder af dette idylliske sted på flere andre blogs efter strikke-weekenden på Fanø. Jeg er helt sikkert ikke den eneste, der faldt for stedet. Og det er da helt forståeligt - hvordan kunne man gå forbi denne idyl uden at tage et billede? ;o)



1 kommentar:

  1. Du har ret Elena. Meget idyllisk. Desværre nåede jeg ikke til Fanø, så det må jeg have til gode.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...