mandag den 16. september 2013

Kreativ Strik giveaway

Til sidste års messe Kreative Dage i Fredericia fik jeg nogle Kreativ Strik blade. Nu, næsten et år senere kan jeg konstatere, at det var en slags impulskøb - det er nogle fine blade, men de har ligget i skabet uden brug. Jeg har strikket meget i mine yngre dage, men tror ikke at jeg foreløbig får lyst til det, desværre...

Derfor har jeg valgt at give bladene til mine faste læsere - der er sikkert mange af jer, der kan og elsker strikning, så jeg håber på at I får mere glæde af dem.



Jeg har 6 numre:

Nr. 3 - 2012
Nr. 5 - 2012
Nr. 1 - 2013
Nr. 2 - 2013
Nr. 3 - 2013
Nr. 4 - 2013

Jeg trækker 6 vinderlodder - en til hvert nummer. Er du interesseret i et eller flere bestemte numre, må du gerne skrive det i kommentaren.

Reglerne for deltagelse:

1 lod for kommentar og fast læser (GFC, Bloglovin, Facebook eller NetworkedBlogs).

3 lodder for kommentar, fast læser samt et link til denne giveaway fra din blog - brug gerne det øverste billede.

5 lodder for kommentar, fast læser samt et indlæg om denne giveaway på din blog eller del linket på Facebook.

Du kan deltager frem til kl. 20 den 1. oktober, og så bliver vindere trukket lige efter.

Håber at mange af jer vil deltage!



28 kommentarer:

  1. Dejligt at få ryddet op i gemmerne :-)
    jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Hvis jeg er heldig, vil jeg meget gerne vinde
    nr 3 fra 2013
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er stadig ny udi strikkeriet, men kunne godt bruge lidt inspiration. Jeg smider 3 lodder på nummer 1,2 eller 3 fra 2013. :)

    SvarSlet
  3. Jeg snupper 1 lod, ikke på noget bestemt nummer :)

    SvarSlet
  4. 1 lod til mig - følger på bloglovin :)
    Ikke noget bestemt nummer, da jeg faktisk ikke kan strikke, men tænker at det er et godt spark bagi til at få det lært :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway:
    http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene // vinterfryd.dk
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  5. Jeg vil da også gerne være med ;) Så et lod til mig, følger dig via blogloving.

    Hvis jeg skulle være heldig at vinde, ville jeg blive glad for nr. 1,2 eller 4

    gulstorff1983@gmail.com
    denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg snupper 1 lod - følger via BL.
    Jeg kunne tænke mig nr. 5 (2012).
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Hej. Jeg vil rigtig gerne deltage i din give away med 1 lod. Hvis jeg er heldig, vil jeg gerne have blad nummer 4 - ellers nummer 3.
    Med venlig hilsen Kirsten Grymer.

    SvarSlet
  8. Jeg har selv et par udgivelser af bladet og jeg har fundet mange fede opskrifter og også strikket et par modeller derfra. Jeg vil elske at kunne føje endnu et blad til min samling :) Jeg deltager i legen med 1 lod :)

    SvarSlet
  9. 1 lodder til mig - og jeg har sq lyst på alle;)

    SvarSlet
  10. Sikke en fin Give Away ...!
    Jeg strikker aldrig efter opskrift, så hos mig ville et blad bare havne i en bunke. Jeg deltager derfor ikke i konkurrencen, MEN(!) linker gerne alligevel.
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  11. Deltager med 5 lodder:
    indlæg, fast læser, link til din give away på min blog og delt på FB. :)

    Går all in på nr 5 fra 2012 :-))

    SvarSlet
  12. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    Er ret interesseret i Nr. 3 - 2012

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 1 lod:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  14. Lige noget for en nybegynder i strik. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  15. Also I would like sign up for this super candy.
    I would appreciate either newspaper:)
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  16. Uh, dem ville min mor bliver glad for! :)
    Jeg deltager med 1 lod :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er selvfølgelig med :-)

    Jeg er nu fast læser, har skrevet et indlæg på min blog om din give-away (http://zoomsnoren.blogspot.dk/2013/09/er-du-ogsa-glad-for-kreativ-strik.html), og selvom det ikke er en af betingelserne for at få fem lodder, har jeg alligevel linket til din give-away og liket din side på Facebook.
    Så jeg deltager med 5 lodder.
    Hvis jeg skal udvælge et eller flere af bladene, er det numrene fra 2013.

    SvarSlet
  18. Kunne være interesseret i nr 2 og 4 fra 2013.
    Følger på bloglovin, skrevet kommentar og delt på facebook så hvor mange lodder er det ?

    Doscani@icloud.com

    SvarSlet
  19. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    5 lodder

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  20. Hej :) Jeg snupper simpelhen 5 lodder i denne skønne give away, jeg har skrevet et indlæg på bloggen se her: http://bilgaardkreative.blogspot.dk/2013/09/se-lige-denne-sknne-give-away.html og så er jeg fast læse (elsker og læse med) samt denne kommentar.. Håber jeg er heldig, jeg er taknemmelig for et blad, lige meget hvad for et det bliver..

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage med et lod på nr. 5 - 2012 :)

    SvarSlet
  22. Dejligt at få ryddet op. Jeg har selv fået en del, men er stoppet i fast abonnement, og kan jo da se at især et nummer der er kommet efter er særdeles spændende.
    Snupper 5 lodder
    Følger på bloglovin, kommentar, link på egen blog og deler opslaget på FB

    blad nr. 3 - 2 - 4 2013

    SvarSlet
  23. Jamen for sørensen da også - jeg skal da helt klart være med på denne giveaway med alle 5 lodder og jeg vil dele din giveaway på min Spuur Spot side - den kender du garanteret allerede :)

    Fantastisk giveaway - og super god idé :)
    Jeg er lidt vild med nr 5 - 2012 - men vil være super glad for hvilket som helst nummer <3


    SvarSlet
  24. jeg deltager med 5 lodder, har gjort alt hvad jeg skulle mener jeg. Jeg var før jeg blev fast læser tit på din blog som jeg synes er rigtig inspirerende. Jeg er lige interesseret i alle numrene....

    SvarSlet
  25. super ide, vil gerne vinde en af 3´erne :) - og det blir 5 lodder herfra ...

    SvarSlet
  26. 1Lod til mig :-) ønsker nr 42 eller 44 :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...