tirsdag den 1. oktober 2013

6 heldige


Så er det tiden til at udvælge vindere i denne giveaway med Kreativ Strik bladene som præmie. For mig var det en måde at rydde op i gemerne, men håber på at det bliver en god og nyttig gave for jer, som læser fast.

Jeg vil sige mange tak for deltagelse, opbakning og et par søde ord om min blog i kommentarerne. Mange bloggere noterer dalende antal af kommentarer - tjah, man bliver virkelig udfordret af Instagram, hvor det siges at alle er smuttet hen... Så jeg sætter stor pris på jeres ros og kommentarer i det hele taget! Det er bare så dejligt at høre at I læser med og får inspiration og glæde af mine indlæg - mange tak for det! :o)

Lidt statistik om giveaway'en - det blev til 25 deltagere med 69 lodder. Og så til de heldige, der blev trukket ved hjælp af Random.org:


Nr. 3 - 2012 gåes to...
...lod nr. 69 - Tove

Nr. 5 - 2012 goes to...
...lod nr. 15 - Helle

Nr. 1 - 2013 goes to...
...lod nr. 20 - Cristina

Nr. 2 -2013 goes to...
...lod nr. 2 - Lola

Nr. 3 - 2012 goes to...
...lod nr. 66 - Alice

Nr. 4 - 2012 goes to...
...lod nr. 51 - Karin 

Tillykke til vindere! :o)

I må gerne maile jeres adresser til mig, så sender jeg bladene af sted ;o)



8 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt :) .. tak for at du trak mig :D

    SvarSlet
  2. Yeah! Dejligt med noget nyt inspiration! Takker. :-)

    SvarSlet
  3. Wee, er helt høj! Har vundet min første give away :-))

    Så venter jeg lige et par dage med at beslutte mig for vintertilbehøret.. :-)

    SvarSlet
  4. skønt med en hurtig giveaway med "genbrug" - det er altid dejligt når andre kan bruge noget man ikke selv får brugt!
    Er der en grund til man ikke kan vælge navn/http adresse når man kommenterer hos dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft en del spam-kommentarer fra Anonyme i foråret, som jeg er blevet træt af. Så jeg har valgt indstillinger for kommentarer, som ikke giver mulighed for at kommentere til ikke-registreret person. Jeg retter det tilbage nu, og så må vi se hvordan det vil gå ;o)

      Slet
  5. Så har jeg modtaget :) .. har sat mig godt tilrette i sofa´neseren med blad og kaffe - jeg takker endnu en gang - og har lavet et indlæg på min blog http://strikketbamse.blogspot.dk med link til din

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at pakken kommet godt frem :) Og mange tak for omtale på din blog! :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...