mandag den 7. oktober 2013

Gaver fra blogtræffet

Den sidste weekend har jeg været "fraværende" her hjemme, så min bedre halvdel begyndte at snakke om det... ;o) Først var jeg til blogtræf i Toftlund næsten en hel dag, og så hang jeg ude i Cyberspace resten af tiden... :o) Jeg fik mange kommentarer, som jeg svarede på, og kiggede på mange nye blogs, hvor jeg meldte mig som fast læser. For nyligt var der nogen, der snakkede om stilhed i Bloglandet, som jeg er begyndt at undre mig over efter denne weekend... 

Til blogtræffet har vi fået mange gaver, men det er vel ikke derfor man melder sig til det :o) Sponsorgaverne kan I se på billedet - dejligt at en del af dem kan bruges til kreative projekter ;o) Det, I ikke kan se på billedet, er de gaver, vi hver især tog med hjem, i form af nye kontakter, oplevelser, ny erfaring, samvær osv. Det var i hvert fald den vigtigste gave for mig ;o)


Jeg har også fået en hjemmelavet gave i vores pakkeleg fra Lena (eller rettere hendes far ;o), men den blev gemt og må vente med at komme på bloggen. Jeg kunne bare se med det samme, at det var en perfekt gave til min mand ;o) Så vil jeg bare vente på en god anledning for at give den til ham :o)

14 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig sådan til jeg skal til blogtræf d. 26. i denne måned. For når jeg læser dit indlæg og mange andres om weekendens blogtræf, så lyder det så om I virkelig har haft en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt denne gang, og jeg håber også at jeres blogtræf bliver vellykket!

      Slet
  2. Det lyder fantastisk hyggeligt.. jeg sidder også og glæder mig hver gang jeg læser jeres hyggelige indlæg om blogtræffene

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber at I får hygget jer, og glæder mig til at læse om detaljerne fra dagen! :o)

      Slet
  3. Super dejlig dag vi havde til blogtræf ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig! :o) Jeg fik slappet af og ny energi fra dagen, og oven i købet inspiration og nye krea-planer ;o)

      Slet
  4. Dejligt at møde dig!:) Det var nogle gode snakke vi havde ved vores bord:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde! Det var så inspirerende at se jeres krea-projekter, og snakken gik bare :o)
      P.S. Jeg har fundet opskriften på knækbrød hos Heidi :o)

      Slet
  5. Tusind tak for sidst Elena, det var så dejligt at møde dig in real.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Libbie! Det var dejligt at opleve din gæstfrihed! :o)

      Slet
  6. Lyder som et supergodt blogtræf, jeg har set mange kommentere det her i blog-land. Og hyggeligt med den goodie-bag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dejligt at få nogle gaver, som kan bruges til kreative projekter :o)

      Slet
  7. Tak for hyggeligt selvskab, spændende at høre om din "rejse" i blogland og med din bog. Glæder mig til at følge dig,
    -Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Pia! Dejligt at du er tilbage med at blogge! Trist med din far, men håber at bloggen kan på en måde hjælpe på vej...

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...