onsdag den 23. oktober 2013

Jersey Give Away

Til blogtræffet i Toftlund fik jeg en sponsorgave - et stykke jersey stof fra Kikkenborg Stof. Gaven blev jeg glad for, men jeg tror alligevel ikke at den kommer i brug hos mig. Jeg vil hellere give gaven videre til en fast læser. Stykket er ca. 0,5 m x 1,4 m.


Reglerne for deltagelse:

1 lod for kommentar og fast læser (GFC, Bloglovin, Facebook eller NetworkedBlogs).

3 lodder for kommentar, fast læser samt et link til denne giveaway fra din blog - brug gerne billedet fra indlægget.

5 lodder for kommentar, fast læser samt et indlæg om denne giveaway på din blog eller del linket på Facebook.

Du kan deltager frem til kl. 20 den 7. november, og så bliver vindere trukket lige efter.


30 kommentarer:

  1. Det er da noget super fint stof. Elsker stjerner. Annette-claus@stofanet.dk (sjov ide med dit hæklede kort )

    SvarSlet
  2. Jeg snupper 3 lodder.. :o) og så krydser jeg fingre for at heldet er med mig den dag.. Det ville da være den dejlig fødselsdagsgave.. :o)

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med et enkelt lod :)

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er med på et lod. Jeg har desuden også en give away på min blog :-)
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Det er jo lige min søns ynglingsfarver. Deltager med et lod og krydser fingre.
    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint. Vil gerne være med på 1 lod
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Uhhh jeg elsker stjerner, så jeg er helt sikkert med på 3 lodder.

    SvarSlet
  8. Vil gerne deltage med 1 lod :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  9. Deltager med et lod, gad godt at vinde det ;)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, efter at ha "makket" med at oprette et link, fra min blog til din blog - det er skønt at være ny i blogverden - og det er en skøn gevinst :D :D
    - http://strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Det er så fint. :) Vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  12. Fint stof, vil gerne deltage med et lod.
    mvh Mie

    SvarSlet
  13. Smider da fluks 3 lodder i puljen! :)

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 1 lod. Og krydser virkelig fingre for at jeg er heldig :)

    SvarSlet
  15. Snupper lige 1 enkelt lod :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  16. Jeg er også med på 1 lod.

    rigtig fin blog, med fede designs, jeg bliver helt sikkert hængende!

    Hilsen Sara

    SvarSlet
  17. Jeg hopper da lige med, for man kan da aldrig få for meget stof :-) 1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  18. hej :-) har lige opdaget din fine blog og napper 1 lod

    SvarSlet
  19. Jeg vil da så gerne vinde dette stof :) jeg har igen fundet min symaskine frem efter 5 år i "stilhed" og mangler bare så meget noget lækkert at sy af :)
    jeg hopper på alle 5 lodder og krydser fingre og håber give-away-gudinderne er med mig :)

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  20. Skynder mig at deltage :) Et lod til mig.

    SvarSlet
  21. Also I would like sign up for this super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda
    https://www.facebook.com/gerda.nador/posts/659986334042258

    SvarSlet
  22. Super fede stjerner.
    Springer på med 5 lodder

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 1 lod, forhåbentlig et heldigt ét af slagsen :-)

    SvarSlet
  24. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    5 lodder
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  25. Deltager meget gerne med et lod

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...