søndag den 10. november 2013

Bogforum 2013

I går havde jeg en laaang dag. Jeg tog turen fra Esbjerg til København for at besøge Bogforum i Bella Center, samt havde jeg nogle andre ærinder i København by. Det var første gang jeg var til Bogforum, og hold op det var stort - mange mennesker, mange bøger, mange forlag... Ja, der var nok af alt.



Jeg skulle naturligvis forbi Klematis' stand og hilse på Claus. Hans nye bog "Den hvide have" er bare MEGA smuk! Men da jeg ikke er en rigtig havemenneske, men hæklemenneske, tog jeg Maja Hansens nyeste bog "Hæklet julepynt" med. Det var lige sagen for mig! :o)



Der var mange kendte ansigter på bogforum, eller i hvert fald dem, jeg kender fra fjernsyn - TV-værter, stand-up komikere, politikere... Så man kunne godt lege "Paparazzi for en dag" og tage billeder af dem alle ;o)



Jeg tog dog kun billeder af de to norske gutter. Deres stand så så hyggeligt ud, og der var god gang i salg af deres bøger. Så jeg kunne bare ikke gå forbi uden at standse :o)




8 kommentarer:

  1. Jeg elsker også bare Bogforum :)

    SvarSlet
  2. Bogforum, bare det var mig...men tiden er min fjende

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kræver tid, men hvis man har noget man skal derover, så kan man slå to fluer med et smæk ;o)

      Slet
  3. Åååh, jeg er så misundelig over, at du lige var forbi de to nordmænd. En af mine venner på Facebook var der også og postede et billede af Carlos på min væg :-)

    Selvfølgelig var du forbi Klematis og jeg kan godt forstå, at du ville fotograferes sammen med Claus :-)

    Jeg vil gerne en gang opleve Bogforum, men så skal det være i forbindelse med andre ærinder, når nu jeg vil skulle tage turen fra Jylland til København - og meget gerne sammen med andre, så turen derover og hjem bliver billigere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu ved jeg ikke hvor i Jylland du bor. Jeg rejste med tog, købte orange billetter, og så hæklede bare hele vejen frem og tilbage :o) Men det er selvfølgelig sjovere sammen med andre. Og en dag i Bogforum er ikke for meget tid - der er meget at se og opleve.

      Slet
  4. Det ser bare ud til at have været så spændende! Jeg gad godt en gang prøve at besøge bogforum.

    Hvor er det fedt, at du lige blev foreviget sammen med Claus! Jeg må sige, at Arne og Carlos' stand ser rigtig hyggelig ud. Men det er altså også bare et par hyggelige herrer :-D

    God søndag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var faktisk mange spændende ting at se, og jeg vil kun anbefale at besøge Bogforum. Har faktisk foreslået til min familie at vi til næste år tager til det sammen - der var også en del ting og underholdning for børn. Så de har et år til at overveje det ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...