søndag den 24. november 2013

Det sner hos os ;o)

Traditionen tro har vi brugt weekenden på at pynte lejligheden med juleting. Den store kasse med julepynt blev hentet i kælderen og pakket op, tingene blev sorteret og det, der skal bruges til juletræet, er lagt til side. I år har vi pyntet det store glasparti ud mod altanen med snefnug. Det giver dejlig vinterstemning ;o)

Jeg må dog indrømme at jeg er gået lidt i stå hvad angår køb af julepynt. Det må jeg så arbejde med og blive bedre til ;o)


11 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg savner helt sikket, dengang mine børn var mindre, hvor der rigtigt skulle pyntes/hygges til jul. Men vi er heldig at drengene kommer hjem til jul, så der skal der bare hygges på en anden måde end da de var små.
    Rigtig god søndag aften til dig..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da dejligt at familien skal samles :) Og ja, det er helt klart mere julet med små børn ;) Også god søndag aften til dig - nu skal vi have opklaring i "Broen" ;)

      Slet
  2. Hvor er det pænt med snefnug på ruden. Er det sådan nogle "klisterdimser"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anita. Det er noget, der ligner klistermærker. Det er plastik, som klistrer til glasset af sig selv under statisk virkning. Nemt og uden griseri ;)

      Slet
    2. Det var dem, jeg tænkte på! Det er nemlig smart. Det er lige som de "klassiske" nisser, som man til jul sætter op i vinduet eller på spejle.

      Slet
  3. Åh, hvor er de altså fine - de giver en følelse af snevejr! Jeg har en eller anden forkærlighed for sådan nogle plastik-klister-dimser til vinduer og spejle :-) Måske fordi jeg har nogle gamle nogle, som jeg arvede af min farmor, da hun døde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt med sådan nogle arvestykker. Det vækker sikkert mange minder, samt er et trend i hjemmet ;o)

      Slet
  4. Dejlig vinterstemning, som passer meget godt med den temperatur vi har udenfor nu :)
    Skøn pakke i modtog med en hel dukkegarderobe - kan godt forstå datteren ser glad ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar! Ja, pigen er glad, og det er som om vinteren er kommet til os, så det er endnu hyggelige indenfor... ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...