mandag den 18. november 2013

Julia 5 år


Så blev min lille pige stor - i fredags fyldte Julia 5 år. 5 år lyder måske ikke så meget, men det er en milepæl for Julia. Til foråret starter hun i førskolingen, og sin næste fødselsdag vil hun fejre som skolebarn... ;o) 

I weekenden har vi holdt fødselsdag-marathon for hende - hun festede i børnehave, hjemme med familien, og for første gang har vi også inviteret hendes børnehaveveninder til en fødselsdagsfest hjemme. Vi ved endnu ikke hvor meget pigerne bliver spredt på forskellige skoler, men det er rart at der er nogle gode venskaber mellem dem lige nu.

Jeg havde mange forberedelser i løbet af ugen, samtidigt med at jeg skulle arbejde og også passe min blog ;o) Så det var lidt stramt program for ugen. Men vi har klaret det, og har også haft det rigtig sjovt.

Jeg har længe haft planer om at lave en Barbie-kage til Julia, og det blev min overraskelsesgave til hende. I kan måske forestille jer lys i de små pigers øjne da de kiggede på kagen ;o)




24 kommentarer:

  1. Tillykke med datteren.

    Super flot kage, enhver 5 årig piges drøm ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Nogle gange tror jeg at jeg leger sammen med min datter - kunne bare forestille mig at denne kage ville hun ønske sig ;)

      Slet
  2. Tillykke til Julia. 5 år er stort for enhver pige og dreng.
    Sikke en flot Barbiekage.....og sikke en sød fødselar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! :) Synes også at hun er sød :)

      Slet
  3. Super flot kage, ikke noget at sige til at hun var begejstret :-) Endnu engang stort tillykke med Julia :-)

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke med datteren - og jeg kan sandelig godt forstå, at der var lys i hendes øjne, da hun så den flotte kage! Den er virkelig imponerende! Det kan kun være enhver 5-årig piges drøm at få sådan en fødselsdagskage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja! Alle piger var begejstrede for kagen, og som jeg kunne forstå var der meget snak om den bagefter ;)

      Slet
  5. Stort tillykke med datteren :-)
    Og sikke en flot kage :-)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med datteren! Sikke en flot kage! Den ville enhver pige få julelys i øjnene over.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Anita! Ja, pigerne var vilde med kagen, og jeg var også glad for det :)

      Slet
  7. Tillykke til - og med - Julia. Kan godt forstå hun var glad for den fine kage, du har kreeret! :-)

    SvarSlet
  8. TILLYKKKEEE:.. wauh en flot kage.. Den kan jeg godt forstå hun blev glad for..

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh mange tak for ros! Jeg er dog lidt kritisk hvad angår den sidste finish på kagen, men pyt med det... ;)

      Slet
  9. Tillykke med din lille pige :-) Flot - flot, kage du har lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Gitte! Så forstå man hvorfor jeg ikke kunne lade være efter jeg så sådan en kage på nettet ;)

      Slet
  10. Tillykke med din datter :) super flot kage håber den smagte godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tinna! Oh ja, den smagte godt, i hvert fald efter min smag. Der er 2 slags krem inden i - med hindbær, som er lidt syrlig, og med chokolade, som er sød. Så det blev en god kontrast-kombination :)

      Slet
  11. Stort tillykke med din store pige. Sikke en fin kage du fik lavet til hende. :)

    SvarSlet
  12. Tillykke med den store pige, lyder som en skøn dag og hvor er kagen fin!

    - Anne

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...