søndag den 1. december 2013

Børnenes juledekorationer


Ligesom sidste år skubber jeg advent i gang med at vise vores juledekorationer. Men I kommer ikke til at se min adventskrans, da jeg har droppet den i år. Jeg og børnene har mange ting stående på spise- og sofabord, så er der simpelt hen ikke plads til mere. 

Helt uden dekorationer blev det alligevel ikke. For nogle dage siden kom Julia hjem fra udflytteren med en pose, hvor hun har samlet lidt skovting, og spurgte om vi kan lave dekorationer. Så har jeg fundet små rester af ler, oasis og pynt i gemmerne, og vores lille "værksted" blev åbnet.

Det blev lige til to små dekorationer - den til venstre er Julias (naturligvis med glimmer :o), og Martins dekoration er til højre :o)


God 1. søndag i advent til Jer!


6 kommentarer:

  1. Sikke fine dekorationer de har lavet. Mine to store børn gider slet ikke, og den lille heller ikke hvis han selv skal bestemme. Men han gør det da i børnehaven:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror at det hjælper at involvere dem - hvis Julia ikke havde samlet skovting selv, ville mine børn heller ikke ;o)

      Slet
  2. Tak og i lige måde!
    Det er da nogle søde dekorationer, I er endt ud med - og ja, der kan også komme til at stå for mange ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være super at have en tradition om det - har læst om sådan en på flere blogs, også din :) Man skaber selv traditioner, så jeg må se at gøre noget ved det ;)

      Slet
  3. Sikke nogle søde dekorationer de har fået lavet :)
    Også god 1. advent til dig :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...