fredag den 6. december 2013

Jule-klip-og-klister

Jeg og børnene har leget jule-klip-og-klister :o) For et par måneder siden har jeg fået et par ruller mønstret tape i Tiger, og nu skulle de bruges. Jeg har lavet et billede af juletræ som eksempel for børnene, og de ville gerne gøre kunsten efter. 


Det blev en spændende og nem aktivitet for børnene - klip et stykke og sæt det på papiret ;o)


Martin har forsøgt at lave et juletræ, der er magen til min, mens Julia har tilføjet stjerner over træet og gavepakker under træet :o)

8 kommentarer:

  1. Ej en sød ide - det må prøves ligeså snart jeg og begge børn er friske igen, jeg har efterhånden en god samling tape men ingen ide til brugen - kunne også være en ide til hjemmelavede julekort til bedsteforældrene ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan bruge ideen til mange ting. Jeg har f. eks. også brugt den på konvolutter - de blev ret julet post ;o)

      Slet
  2. Sikke en god og meget simpel idé :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tanja! Det er nemlig simpelt, og jan bruges til flere ting :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...