torsdag den 26. december 2013

Julegave til min mand


Da jeg var til blogtræf i Toftlund i oktober, fik jeg en gave i vores pakkeleg. Jeg kunne se med det samme, at det var en oplagt gave til min mand, så den blev gemt til juleaften.

Gaven er fra Lena med bloggen Mors Tankeblog. Den er naturligvis hjemmelavet - det var hendes far, som er tømrer, der har været kreativ. Tak til Lena og hendes far, fra mig og min mand! :o)

Min mand er ejendomsmægler, så temaet om huse er noget lige for ham. Det var også derfor jeg hæklede et kort med huse på til ham i foråret ;o)

8 kommentarer:

  1. De er altså også fine i al deres enkelthed!

    SvarSlet
  2. Velbekom :), håber ikke din mand synes det lyserøde tag, er for tøset *hi hi*.
    Men tænker det var perfekt at du vandt dem, til din ejendomsmægler-mand :)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Farven gør ikke noget. De er bare fine sim de er :) Og ja, tænkte også selv at det blev en passende gave ;)

      Slet
  3. De er flotte. Mange gange er det enkle faktisk det der udtrykker mest.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...