mandag den 2. december 2013

Julekrea Give Away

Årets sidste giveaway på min blog er til alle dem, der elsker jul og alle former for julekrea. Her kan du vinde sidste års juleudgave af Kreativ Strik, hvor der er en masse kreative ideer af alle slags.




Her er oversigt over bladets indhold.



Reglerne for deltagelse:

1 lod for kommentar og fast læser (GFC, Bloglovin, Facebook eller NetworkedBlogs).

3 lodder for kommentar, fast læser samt et link til denne giveaway fra din blog - brug gerne det øverste billede fra indlægget.

5 lodder for kommentar, fast læser samt et indlæg om denne giveaway på din blog eller del linket på Facebook.

Du kan deltager frem til kl. 20 den 16. december, og så bliver vinderen trukket lige efter.


40 kommentarer:

  1. Elsker krea og er fast læser af din dejlige blogg :D

    SvarSlet
  2. Napper lige et hurtigt lod - strikkeinspiration kan man altid bruge. :)

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 1 lod
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Snupper 5 lodder. Har linket på FB og sat dit billed på min blog.

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne være med. Snupper et enkelt lod.

    SvarSlet
  6. Jeg snupper også et 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Elsker jul og krea-sysler:-) deltager med et lod som nyankommet fastlæser. Julehilsner, Ingrid dahlingrid@hotmail.com

    SvarSlet
  8. hold nu op sikke mange lækre ting, der er i bladet. Jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  9. Jeg deltager i hvert fald og håber så meget at være den heldige!
    Jeg er fast læser via Bloglovin' og GFC, har linket til din give-away og også skrevet et indlæg om din give-away her: http://zoomsnoren.blogspot.dk/2013/12/give-away-hos-cupcake-by-me.html

    SvarSlet
  10. Det er en rigtig lækker give-away!

    Jeg følger dig allerede via GFC og følger dig på Bloglovin'. Jeg har linket til din give-away og skrevet et indlæg om din give-away. Det kan ses her: http://photomusen.blogspot.dk/2013/12/cupcake-by-me-har-en-give-away-for-alle.html

    Så er der vist bare tilbage at krydse fingre og tæer XXXX

    SvarSlet
  11. Følger via BL - 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne vinde sådan et dejligt blad- jeg læser jo de blade som romaner om aftenen, når jeg går i seng- det er nemlig HYGGE. Jeg deltager med 3 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  13. Napper lige 1 lod og drysser lidt fe støv :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  14. 1 lod til mig, tak! Kunne rigtig godt tænke mig det blad! ;-)

    SvarSlet
  15. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. JEG ER FAST LÆSER OG VIL GERNE DELTAGE MED 1 LOD - DET ER EN SKØN BLOG, DU HAR.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...