søndag den 29. december 2013

Nytårsleg - Årets selfie

For kort tid siden var der meget omtale af vores statsministers selfie med Obama og Cameron, som blev "kåret" til årets selfie. Jeg kom i tanker om min egen "årets selfie" - med Helle Thorning-Schmidt... Nej, det var ikke på madame Tussauds' museum, men på Christiansborg og med Helle selv ;o) I 2013 fik jeg lejlighed til at hilse på partiledere fra alle partier, der sidder i folketinget. Jeg har også et lignende billede med Lars Løkke Rasmussen ;o)



Vil du være med i en leg, mens vi venter på Nytår? Har du måske et spændende, sjovt eller kikset billede af dig selv fra 2013? Så vis og fortæl! Skriv kommentar under indlægget, så kigger jeg gerne forbi ;o)

10 kommentarer:

  1. Ej, hvor fedt at du har mødt en håndfuld politikere!

    Jeg vil lige forsøge at kigge i gemmerne efter et af årets selfie ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se dit billede ;)

      Slet
    2. Då er jeg med i din lille leg :-) En lidt skæg udfordring ;-)

      Slet
  2. Lækker selfie, næste step må være Obama ;)
    Jeg har desværre ikke nogle selfier med nogle kendte :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha :) Det kunne være fedt at møde Obama :)

      Slet
  3. Det er faktisk en god ide!

    Jeg har desværre ikke rigtig en selfie med mig og en kendt. Men måske et spændende, sjovt eller kikset billede kan jeg måske nok opstøve *fnis*

    SvarSlet
  4. Så har jeg også hoppet med på legen :) ... sjov ide :D
    - www.strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Har ikke en Selfie med en kendt....men har et sjovt et af mit barnebarn og undertegnet. Det lægger jeg på i morgen :) .... Herlig ide.

    SvarSlet
  6. Så hoppede jeg også med :-D

    http://photomusen.blogspot.dk/2014/01/selfie-for-sjov.html

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...