onsdag den 22. januar 2014

Hæklelampen


Jeg har længe ønsket mig nogen belysning ved siden af sofaen, og nu har jeg fået det :o) Vi har kigget på mange lamper i juleferien, men jo mere man sætter sig i detaljerne, jo mere man bliver forvirret, og så er det et svært valg til sidst... 

Men nu har jeg valgt denne lampe - jeg kan godt lide design, som er svensk, og så er den praktisk, som er uhyre vigtigt når man vælger ting, der skal bruges og ikke er til pynt. Jeg fik at vide, at en gulvlampe til hækling må højst være 130 cm i højde, så man får lys på sit håndarbejde og ikke i håret. Denne lampe kan justeres to steder, så det er muligt at tilpasse den til forskellige formål.

Nu skal jeg bare hækle løs og slappe af endnu bedre i sofaen ;o)


4 kommentarer:

  1. Belysning ved sofaen er et must :) jeg kunne ikke undvære min lampe. Ønsker dig god arbejdslyst med dit nye lys ved din sofaplads :)

    SvarSlet
  2. Mange tak, Aslaug! Jeg er godt tilfreds med lampen, og det er en kæmpestor forskel mellem nu og hvordan det var før, så jeg er bare glad :)

    SvarSlet
  3. Jeg her også en lampe jeg bare ikke kan undvære. Hvis den ikke er tændt bliver jeg så træt når jeg hækler. Så jeg kan kun tilslutte mig. Lys er meget vigtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt! Og jeg er så glad for at jeg nu kan hækle i sofaen uden at anstrenge øjnene :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...