torsdag den 27. februar 2014

Alle Martins kager


Jeg har lavet flere kager i forbindelse med fejring af Martins fødselsdag de sidste et par uger, men de var alle sammen i kategori "nemme" ;o) Martin har fået smag for lagkager, så dem havde jeg lavet flere af, med frugter og med choko-linser. Det blev også til en frugtkage efter denne opskrift, samt fiskelagkage efter denne opskrift. Fiskelagkagen har dog fået en stor opmærksomhed fra voksne gæster og blev deres favorit :o)

Jeg havde også planer om en mere avanceret overraskelseskage, som skulle tages med i skolen på hans fødselsdag. Men jeg tabte pusten... Og da min mand har foreslået en nemmere løsning - flødeboller - gav jeg straks efter. Så må overraskelsen vente til en anden gang ;o)

8 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre kager - det havde ikke været dårligt at være gæst til Martins fødselsdag :-) Håber I havde nogle dejlige dage :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sanne! Der var nok lækkerier på bordet ;o)

      Slet
  2. Sikke en masse lækre kager! Jeg er selv en elendig kagebager, uanset hvor nemme de er. Det hænger måske mere sammen med, at jeg ikke interesserer mig for det, så jeg beundrer dine fine skabninger.
    Det der med rejer og tomat ser god nok spændende og lækkert ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Men jeg er heller ikke god til bagning... Laver nogle gange overspringshandlinger, men holder mig for det meste til det nemmeste af det nemmeste ;o)

      Slet
  3. Wow, hvor er der mange fine!
    Jeg duer heller ikke til at lave den slags...

    SvarSlet
  4. Dine kager ser godt nok for lækre ud ;)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...